İnegöl’deki Anaokulu Öğrencileri, Doğayı Keşfederek Eğitim Alıyor
Bursa'nın İnegöl ilçesinde, anaokulu öğrencileri doğayla iç içe bir eğitim deneyimi yaşıyor. Fatma Mehmet Göztepe Anaokulu'ndaki minik öğrenciler, okul bahçesinde tavuk, tavşan ve ördek besleyerek doğal yaşamı öğreniyor. Ayrıca, çeşitli sebzeleri yetiştirme sürecini de deneyimleyerek, doğanın döngüsüne aktif bir şekilde katılıyorlar. Okul yönetimi, öğretmenler ve velilerin iş birliğiyle, atıl durumdaki arazinin eğitim alanına dönüştürülmesi sağlandı. Bu alan sayesinde, öğrenciler teorik bilgilerini pratiğe dökme fırsatı buluyor. Bahçede yer alan doğal yaşam alanında, hayvanları besleyen çocuklar; domates, fasulye, marul ve biber gibi sebzelerin yetiştirilmesine dair bilgi sahibi oluyorlar. Ayrıca, doğadaki böcekleri mercekle inceleyerek gözlem yapma şansı elde ediyorlar. Okul Müdürü Tuğba Canbaz,…