Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Son açıklamalar tartışma yarattı: İngiltere Başbakanı bugün istifa edecek mi?
- Yusuf Arslan
- 22 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Üniforma gönlünce davranma salahiyeti tanımaz!
- Yusuf Arslan
- 13 Haziran 2026
- 4 min read
- 0