Elazığ Maden’de İşçilerin Hak Arayışı: 150 Çalışan Ücretlerini Bekliyor
Elazığ’ın Maden ilçesinde, SSS Yıldızlar Holding'in işletmesi olan Eti Gümüş fabrikasında yaklaşık 150 işçi, maaşlarını almadıkları için hak mücadelesine devam ediyor. İşçiler, yaklaşık iki yıldır ödenmeyen ücretleri ve tazminat talepleri için fabrikanın önünde nöbet tutuyor. MAAŞSIZ KALAN İŞÇİLERİN SORUNU CHP Maden İlçe Başkanı Göksel İlhan, işçilerin 24 Kasım 2024 tarihinden itibaren maaşlarını alamadıklarını ve geçtiğimiz 18-20 ay içerisinde alacaklarının enflasyon karşısında önemli bir değer kaybı yaşadığını belirtti. İlhan, 2025 Nisan ayından itibaren birçok işçinin işten çıkarıldığını ve bu durumun ciddi mağduriyetlere yol açtığını ifade etti. Ayrıca, şirketin geçtiğimiz yıl fabrikada bulunan çeşitli ekipman ve malzemeleri taşıdığı, son olarak sondaj ekipmanlarının…




