Düzce’de Yeşilçam Müzikleriyle Nostalji Rüzgârı Esti
DÜZCE (İHA) – Düzce’de, Hayat Boyu Öğrenme Haftası etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen Yeşilçam müzikleri konseri, sanatseverleri bir araya getirdi. Düzce Valiliği'nin destekleriyle, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Düzce Halk Eğitimi Merkezi işbirliğinde düzenlenen “Yeşilçam Müzikleri Konseri”, Gençlik Merkezi Konferans Salonu’nda yapıldı. Şef Sevgi Ergün yönetimindeki koro ve solistler, Türk sinemasının hafızalarda yer eden parçalarını icra ederek katılımcılara unutulmaz anlar yaşattı. Geçmişten günümüze uzanan zengin repertuvar, salondaki davetlilerin büyük ilgisini topladı. Konsere Düzce Vali Yardımcısı Şevket Cinbir, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, eğitim yöneticileri, protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Hayat Boyu Öğrenme Haftası'nın bir parçası olarak düzenlenen bu etkinlik,…