Ankara’da Büyük Buluşma: “Çalıştığımız Dönem Nasıl Yok Sayılabilir?”
Ankara Staj ve Çıraklık Sigortası Mağdurları Derneği, önemli bir etkinlik olan "Büyük Ankara Buluşması" düzenledi. Etkinlik, Anıtkabir ziyareti ile başlayarak Ulus Meydanı'nda yapılan basın açıklaması ile devam etti. Türkiye'nin farklı şehirlerinden gelen mağdurlar, emeklilik hesaplamalarında göz ardı edilen haklarına dikkat çekmek için bir araya geldi. Basına yapılan açıklamada, çok sayıda siyasi parti temsilcisi de yer aldı. Etkinlikte yer alan pankartlarda "13 yaşından beri çalışıyoruz, 1986’dan beri mağduruz", "Mağduriyetin maliyeti olamaz" ve "Çalıştık, emek verdik; hakkımızı istiyoruz" gibi ifadeler dikkat çekti. Dernek Başkanı Ömer Faruk Karaoğlu, yaptığı konuşmada şunları dile getirdi: "Çocuk yaşlarda bize 'Sigortanız yapılıyor' denildi ve ailelerimiz bu söze…